Doprava a doručenie

Aké vysoké sú náklady na dopravu?

KrajinaVýška objednávky (vr. DPH).Náklady na dopravu (vr. DPH)*
Slovenskonad € 39,90zadarmo
nad € 0,00€ 4,90

* Tieto náklady na doručenie sa vzťahujú na štandardnú prepravu. Môžu sa vyskytnúť ďalšie náklady, napr. v dôsledku hmotnosti, veľkosti alebo vlastností výrobkov. Tieto informácie nájdete priamo v popise produktu.

Ako dlho trvá doručenie?

Dátum doručenia Vašej objednávky nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste dostali e-mailom.

Dátum dodania jednotlivých produktov si môžete pozrieť priamo pri produkte. Predpokladaný dátum doručenia celej objednávky si môžete pozrieť v nákupnom košíku alebo po výbere dodacej adresy a požadovanej prepravnej služby.

Upozorňujeme, že Vašu objednávku posielame z Rakúska. To znamená, že naša zásielka neopúšťa náš sklad počas rakúskych štátnych sviatkov a rovnako ani náš zákaznícky servis nie je počas štátnych sviatkov k dispozícii.

Môj balík sa stratil. Čo robiť?

Prosím skontrolujte stav svojej objednávky ešte raz prostredníctvom potvrdenia objednávky. Ak v objednávke vidíte stav „Doručené“, mali by ste dostať min. lístoček o doručení alebo možno sa Váš balík nachádza u suseda.

Ak ste Vašu objednávku nedostali, napíšte nám pomocou kontaktného formulára. Radi Vám pomôžeme a preveríme danú situáciu.

Môj balík je poškodený. Čo robiť?

Ospravedlňujeme sa, ak bola Vaša zásielka poškodená pri preprave.

Boli nejaké produkty v balíku poškodené?
Akékoľvek poškodenie obalu a predmetov ihneď odfoťte. Poškodené položky a obaly si uschovajte. Potrebujeme to na uplatnenie nároku na odškodnenie. Poškodenie tovaru môžete nahlásiť tu.

Sú Vaše produkty v poriadku ale krabica nie?
Ak bol poškodený iba balík a chcete niečo poslať naspäť, môžete jednoducho použiť iný obal na vrátenie.

Dobré vedieť: ak má Vaša zásielka viditeľné poškodenie, môžete odmietnuť prevztaie balíka.

Naše balenia

Myslíme na našu planétu! Náš vlastný obalový materiál je úplne bez plastov a je vyrobený z veľmi vysokého podielu recyklovaného materiálu. Niekedy však opätovne používame materiály, ktoré dostávame od dodávateľov. Niektoré z týchto materiálov môžu obsahovať plast. Opätovné používanie je pre nás dôležitejšie ako vyhadzovanie!

Doručovacie služby

Naše doručovateľské služby sa vždy snažia doručiť zásielku čo najrýchlejšie. Prosím, berte na vedomie, že ak dôjde k oneskoreniu dodávky, je to zvyčajne kvôli poveternostným alebo cestným podmienkam.

Rakúska pošta

V Slovensko doručuje Vaše zásielky rakúska pošta. Ak si objednáte tovar do streda 13:00 hod a objednané produkty sú na sklade, Vaša objednávka bude spracovaná v ten istý deň. Po odoslaní bude tovar doručený do 2 pracovných dní..

Po dokončení objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail. Večer v deň odoslania dostanete potvrdenie odoslania s Vaším osobným sledovacím číslom. To Vám umožní sledovať doručenie Vášho balíka.

Sledovanie zásielky nemusí spočiatku zobrazovať žiadne informácie. Aktualizácia môže trvať až 48 hodín.

Predpokladaný termín dodania Vašej objednávky nájdete pri produkte a tiež v nákupnom košíku. Viac informácií nájdete tu.

UPS

V krajine Slovensko bude Vaša objednávka doručená spoločnosťou UPS.

Ak si objednáte prostredníctvom streda 13:00 hod a objednané produkty sú na sklade, Vaša objednávka bude spracovaná v ten istý deň. Po odoslaní bude tovar doručený do 4 pracovných dní.

Hneď po úspešnom odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail. Večer v deň odoslania potom dostanete potvrdenie o odoslaní s osobným číslom na sledovanie. To Vám umožní sledovať Vašu zásielku zodpovedajúcim spôsobom.

V závislosti od vybranej možnosti prepravy nemusia byť údaje o sledovaní zásielky v čase prijatia tohto e-mailu aktuálne a ich aktualizácia môže trvať až 48 hodín.

Odhadovaný dátum doručenia Vašej objednávky sa zobrazuje pri príslušnom výrobku a tiež v nákupnom košíku. Viac informácií nájdete tu.

Acces Point
Svoju zásielku si môžete nechať doručiť aj do odberného miesta UPS. Sieť prístupových bodov UPS môžete využiť rôznymi spôsobmi vďaka ich dlhým otváracím hodinám.

DHL Express

V krajine Slovensko bude Vaša objednávka doručená prostredníctvom DHL Express.

Ak si objednáte do streda 13:00 hod a objednané produkty sú na sklade, Vaša objednávka bude spracovaná v ten istý deň. Po odoslaní bude tovar doručený do jedného pracovného dňa.

Ihneď po úspešnom zadaní objednávky Vám príde potvrdenie emailom. Večer v deň odoslania Vám pošleme potvrdenie odoslania s Vaším osobným sledovacím číslom. To Vám umožní zodpovedajúcim spôsobom sledovať váš balík.

Predpokladaný termín dodania Vašej objednávky je zobrazený pri príslušnom produkte a tiež v nákupnom košíku.

Fedex

V krajine Slovensko bude Vaša objednávka doručená spoločnosťou Fedex. Ak si objednáte do streda 13:00 hod a objednané produkty sú na sklade, Vaša objednávka bude vybavená v ten istý deň.

Po odoslaní bude tovar doručený do jedného pracovného dňa.

Hneď po úspešnom odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail. Večer v deň odoslania potom dostanete potvrdenie o odoslaní s osobným číslom na sledovanie zásielky. To Vám umožní sledovať Vašu zásielku zodpovedajúcim spôsobom.

V závislosti od vybranej možnosti prepravy údaje o sledovaní zásielky nemusia v čase, keď dostanete tento e-mail, ešte odrážať najnovší stav a ich aktualizácia môže trvať až 48 hodín.

Odhadovaný dátum doručenia Vašej objednávky sa zobrazuje pri príslušnom produkte a tiež v nákupnom košíku.

Expresné doručenie

UPS Express

Krajinado 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Slovensko€ 22,50€ 28,00€ 37,00€ 51,00€ 64,00€ 81,00€ 111,50

DHL Express

Krajinado 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Slovensko€ 16,00€ 16,50€ 20,00€ 37,50€ 62,00€ 90,00€ 172,50

Fedex Priority

Krajinado 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Slovensko€ 16,00€ 9,50€ 11,00€ 19,50€ 32,00€ 48,50€ 121,00

Ak objednávka presiahne 70 kg, bude pripočítaná cena za ďalšiu váhu.
To znamená, že pri objednávke s hmotnosťou 80 kg sú náklady rátané ako súčet 70 kg + 10 kg. Napríklad, ak objednávka váži 143 kg, suma na zaplatenie je 70 kg + 70 kg + 3 kg.

S našimi logistickými partnermi Vám okrem štandardných spôsobov dopravy ponúkame možnosť expresného doručenia. Produkty, ktoré sú na sklade a sú objednané do dňa: streda 13:00 hod, môžu byť v prípade záujmu odoslané expresne. To znamená, že Váš balík dostanete vo všetkých európskych metropolitných oblastiach nasledujúci pracovný deň!

Produkty, ktoré nie sú na sklade je možné doručiť aj expresne. Dodanie sa uskutoční hneď, ako budú produkty na sklade.

Výber pre expresné objednávky nájdete v procese objednávania – túto možnosť Vám ponúkame tu. (Bohužiaľ, táto služba nie je dostupná pre všetky krajiny.) Príplatok za expresné doručenie závisí od miesta doručenia.

Colné odbavenie

Sídlime v Rakúsku, v Európskej únii. Pri objednávkach zasielaných v rámci EÚ je DPH zahrnutá v celkovej cene. Keďže pohyb tovaru v rámci EÚ je voľný, nie sú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Upozornenie: výnimkou sú oblasti s osobitnými predpismi, ako sú Helgoland, Kanárske ostrovy alebo Alandy. V týchto oblastiach sa môžu uplatňovať dovozné dane a clá.

Špeciálne možnosti prepravy

V prípade vybraných položiek budú účtované dodatočné náklady vzhľadom na ich povahu a s tým súvisiacu špeciálnu manipuláciu. Akékoľvek dodatočné poplatky, ktoré môžu vzniknúť, sa vypočítavajú nezávisle od nákladov na dopravu. Tieto informácie sa zobrazujú na stránke s podrobnými informáciami o výrobku.

Špedícia

Ak objavíte produkt, ktorý zasiela špedičná spoločnosť, môžete predpokladať, že bude zabalený s maximálnou starostlivosťou. V takýchto prípadoch sa poskytuje špeciálna služba, aby sa s Vami prepravca mohol osobne stretnúť a tovar Vám odovzdať. Prepravca Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami termín doručenia. Preto Vás prosíme o uvedenie telefónneho čísla, na ktorom budete k zastihnutiu.

Ďalej upozorňujeme, že prepravná spoločnosť je povinná priviezť zásielku len k obrubníku Vašej adresy. Od tohto momentu sa tovar považuje za doručený a odovzdaný príjemcovi. Žiadame Vás, aby ste túto skutočnosť zohľadnili v deň doručenia, aby ste mohli pokračovať v preprave tovaru sami.

Objemný tovar

Tovar klasifikujeme ako objemný, ak si vzhľadom na svoju veľkosť alebo hmotnosť vyžaduje špeciálnu prepravu. Vzhľadom na tieto podmienky si takýto tovar vyžaduje špeciálne zaobchádzanie v procese prepravy.

Preprava chladeného tovaru

Chladená preprava zahŕňa všetky položky, ktoré musia byť v našom sklade chladené a počas prepravy udržiavané v chlade. To nám umožňuje zabezpečiť, aby sa k Vám výrobky dostali v najvyššej kvalite a úplne čerstvé.

Špeciálna doprava s manipulačnými nákladmi

Ponúkame tiež produkty, ktoré vyžadujú osobitné úsilie v procese balenia a prepravy alebo sú odosielané z iného miesta (zvyčajne z miesta výrobcu).

Doručenie do odberných miest

Zberné miesto

Ako zákazník s vlastným zákazníckym účtom môžete zadať viacero adries a vybrať, na ktorú adresu sa má zásielka poslať. Balík môžete poslať aj na odberné miesto Rakúskej pošty vo Vašom okolí.

Jednoducho vyberte položku "Vyzdvihnutie balíka na rakúskej pošte" a potom vyberte poštu vo vašom okolí.

UPS Access Point

Ako zákazník s vlastným zákazníckym účtom môžete zadať viacero adries a vybrať, na ktorú adresu sa má zásielka poslať. Balík môžete poslať aj na UPS Access Point.

UPS Access Point ponúka pohodlnú službu vyzdvihnutia balíka v blízkosti vášho domova alebo práce. Miesta UPS Access Point majú veľký počet prevádzok v novinových stánkoch, obchodoch s potravinami, obchodoch so zmiešaným tovarom a pod. Sieť UPS Access Point môžete vďaka dlhým otváracím hodinám využívať rôznymi spôsobmi. Otváracie hodiny sa líšia v závislosti od lokality.

Stačí si jednoducho vybrať daný Access Point vo Vašom okolí.